Mokymai
Registracija
Šiuo metu registracija nevyksta.
Planuojami mokymai 2024-2025 m. m. rudens semestre
Mokymai „Dėstytojo – studento sąveika. Mokymosi motyvacija"
Ar esate susidūrę su situacijomis, kai studentai, sėdėdami paskaitoje, žiovauja, žvelgia į tolį stiklinėmis akimis ar yra pasiklydę telefono platybėse? Tokiais atvejais dėstytojams taip pat gali būti sudėtinga rasti motyvacijos dėstyti ir į užsiėmimus eiti žibančiomis akimis. Ar įmanoma kažką pakeisti? Kaip tapti ne tik žinių teikėju, bet ir įkvėpimo šaltiniu?
Kviečiame Jus prisijungti prie mokymų „Dėstytojo – studento sąveika. Mokymosi motyvacija", kurių metu aptarsite pagrindinius motyvavimo principus ir teorijas bei jų praktinį pritaikymą realiose mokymo(si) situacijose.
Šių mokymų metu aptarsite:
- Motyvacijos kliūtis ir kaip jas įveikti.
- Praktinius motyvacijos didinimo metodus.
- Kaip skatinti studentų (ir asmeninę) motyvaciją.
Šiuose mokymuose jau dalyvavusių dėstytojų atsiliepimai:
„Buvo naudinga sužinoti apie studentų motyvaciją, skirtingas teorijas, kurios paaiškina, kas gali motyvuoti studentus. Praktinės užduotys leido geriau įsisavinti žinias, labai naudinga buvo paklausyti kitų dėstytojų patirčių <...>“.
„ <...> Pasirodo, kad motyvacija - kaip studento taip ir dėstytojo bei sąveika tarp studentų ir dėstytojų yra sudėtingas ir būtinas mokymo aspektas, o studentų motyvacijos skatinimas reikalauja tam tikrų žinių. Iš mokymų sužinojau. kokie veiksniai turi įtakos motyvacijai, kokios yra motyvacijos kliūtys, kaip dėstytojai gali skatinti studentų įsitraukimą ir motyvaciją mokytis, kokius metodus būtų galima pritaikyti praktikoje“.
Mokymų lektorės: VU Medicinos fakulteto j. asist. dr. Indrė Trečiokienė ir Kauno fakulteto lekt. Lina Fedorčenkienė
Bendra mokymų trukmė: 16 val. (10 val. auditorinio ir 6 val. savarankiško darbo)
❗ Mokymų detalesnę informaciją ir registraciją paskelbsime spalio mėn.
Mokymai „Dėstytojo portfolio pasirengimas: atskleiskite savo dėstymo meistriškumo magiją“
Ar kada pagalvojote, kodėl dėstytojui yra svarbu turėti savo dėstymo portfolio (lietuvių kalba jis dar vadinamas ir „dėstymo kompetencijų portfeliu")?
Kaip šis iš anksto pasirengtas dokumentų, informacijos ir įvairios medžiagos rinkinys gali padėti dėstytojui atskleisti savo pedagoginę patirtį ir planuoti pedagoginių kompetencijų tobulinimą, teikti informaciją konkursui pareigoms eiti ar atestacijai už kadenciją bei premijavimui už indėlį į studijų kokybės gerinimą?
Į šiuos ir kitus kylančius klausimus atsakymų ieškosime organizuojamuose mokymuose „Dėstytojo portfolio pasirengimas: atskleiskite savo dėstymo meistriškumo magiją“.
Mokymų metu turėsite galimybę išsiaiškinti, kokiomis prielaidomis apie mokymą(si) remiatės, pasirinkdami savo dėstymo tikslus ir metodus, bei pasirengti savo dėstytojo portfolio.
Šiuose mokymuose jau dalyvavusių dėstytojų atsiliepimai:
“Buvo naudinga sužinoti dėstytojo portfolio rengimo ir pritaikymo galimybes, mokytis ir tobulėti kartu su kolegomis, vieniems iš kitų“
„Mokymų medžiaga buvo pateikiama aiškiai, struktūruotai. Buvo labai naudinga reflektuoti savo patirtį bei tą refleksiją sieti su atsakymais į konkrečius dėstymo filosofijos klausimus. Manau, kad savarankiškai rengiant dėstytojo portfolio nebūčiau tiek įsigilinusi į kiekvieno klausimo atsakymo variantus <..> Buvo labai naudinga parengti savo dėstymo filosofijos juodraštį bei gauti atgalinį kolegų ryšį“
“Besimokydama susimąsčiau, kokia mano pačios mokymo filosofija, ko ja siekiu ir kaip tai, ką darau susiję su mano bendrais siekiais dėstymo atžvilgiu. Buvo vertinga pasižiūrėti, kaip tai daro kiti dėstytojai ir mokytis iš jų”.
Mokymų lektorė: VU Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto doc. dr. Inga Vinogradnaitė
Bendra mokymų trukmė: 32 val. (14 val. kontaktinio ir 18 val. savarankiško darbo)
Kvietimas į mokymus „Studentų įvairovė ir individualūs poreikiai”
Įvairovė ir įtrauktis universitete. Kaip kiekvienas galėtume prisidėti prie įtraukios ir atviros bendruomenės kūrimo?
Šis mokymų kursas skirtas dėstytojams, norintiems atrasti naujus papildomus resursus, padedančius geriau pažinti ir atsižvelgti į studentų, kolegų įvairovę bei suprasti įtraukties didinimo švietime aspektus.
Baigę mokymus, galėsite:
- Pažinti bei geriau suprasti studentų, turinčių mokymosi poreikių įvairovę bei įtraukties didinimo aspektus studijų procese.
- Apmąstyti savo turimą patirtį, atpažinti asmenines nuostatas, susijusias su negalios situacija ir įtraukties didinimu švietime.
- Parengti savo mokymąją medžiagą, atliepiančią individualių ugdymosi poreikių įvairovę pagal universalaus dizaino principus.
Mokymų lektorės: VU Šiaulių akademijos lekt. Odeta Šapelytė ir VU Lygių galimybių koordinatorė Lina Garbenčiūtė.
Bendra mokymų trukmė:15 val. (9 val. auditorinio ir 6 val. savarankiško darbo).
Kvietimas į mokymus „Dėstymas tarptautinėms studentų grupėms“
Šis modulis skirtas dėstytojams jau dirbantiems arba besirengiantiems dirbti su tarptautinėmis studentų grupėmis. Jo metu aptarsite, kaip integruoti studentų gebėjimų ir kultūrinę įvairovę, siekiant sukurti draugišką, įtraukią bei motyvuojančią mokymosi aplinką; mokysitės atsižvelgti į tarptautinių studentų grupių vertybes ir poreikius, identifikuoti daugiakultūrinėje mokymosi aplinkoje kylančius iššūkius bei rasti tinkamus jų sprendimus. Kurso metu taip pat išmoksite rengti ir/ar pritaikyti medžiagą daugiakultūrinei studentų auditorijai.
Mokymų lektorės: VU Ekonomikos ir verslo administravimo prof. dr. Gindrutė Kasnauskienė ir doc. dr. Rasa Paulienė
Bendra mokymų trukmė: 20 val. (14 val. kontaktinio ir 6 val. savarankiški darbo)
Planuojami mokymai 2024-2025 m. m. pavasaro semestre
Mokymai „Dėstytojo portfolio pasirengimas: atskleiskite savo dėstymo meistriškumo magiją“
Ar kada pagalvojote, kodėl dėstytojui yra svarbu turėti savo dėstymo portfolio (lietuvių kalba jis dar vadinamas ir „dėstymo kompetencijų portfeliu")?
Kaip šis iš anksto pasirengtas dokumentų, informacijos ir įvairios medžiagos rinkinys gali padėti dėstytojui atskleisti savo pedagoginę patirtį ir planuoti pedagoginių kompetencijų tobulinimą, teikti informaciją konkursui pareigoms eiti ar atestacijai už kadenciją bei premijavimui už indėlį į studijų kokybės gerinimą?
Į šiuos ir kitus kylančius klausimus atsakymų ieškosime organizuojamuose mokymuose „Dėstytojo portfolio pasirengimas: atskleiskite savo dėstymo meistriškumo magiją“.
Mokymų metu turėsite galimybę išsiaiškinti, kokiomis prielaidomis apie mokymą(si) remiatės, pasirinkdami savo dėstymo tikslus ir metodus, bei pasirengti savo dėstytojo portfolio.
Šiuose mokymuose jau dalyvavusių dėstytojų atsiliepimai:
“Buvo naudinga sužinoti dėstytojo portfolio rengimo ir pritaikymo galimybes, mokytis ir tobulėti kartu su kolegomis, vieniems iš kitų“
„Mokymų medžiaga buvo pateikiama aiškiai, struktūruotai. Buvo labai naudinga reflektuoti savo patirtį bei tą refleksiją sieti su atsakymais į konkrečius dėstymo filosofijos klausimus. Manau, kad savarankiškai rengiant dėstytojo portfolio nebūčiau tiek įsigilinusi į kiekvieno klausimo atsakymo variantus <..> Buvo labai naudinga parengti savo dėstymo filosofijos juodraštį bei gauti atgalinį kolegų ryšį“
“Besimokydama susimąsčiau, kokia mano pačios mokymo filosofija, ko ja siekiu ir kaip tai, ką darau susiję su mano bendrais siekiais dėstymo atžvilgiu. Buvo vertinga pasižiūrėti, kaip tai daro kiti dėstytojai ir mokytis iš jų”.
Mokymų lektorė: VU Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto doc. dr. Inga Vinogradnaitė
Bendra mokymų trukmė: 32 val. (14 val. kontaktinio ir 18 val. savarankiško darbo)
❗ Mokymų detalesnę informaciją ir registraciją paskelbsime sausio mėn.
Mokymai „Dėstytojo – studento sąveika. Mokymosi motyvacija"
Ar esate susidūrę su situacijomis, kai studentai, sėdėdami paskaitoje, žiovauja, žvelgia į tolį stiklinėmis akimis ar yra pasiklydę telefono platybėse? Tokiais atvejais dėstytojams taip pat gali būti sudėtinga rasti motyvacijos dėstyti ir į užsiėmimus eiti žibančiomis akimis. Ar įmanoma kažką pakeisti? Kaip tapti ne tik žinių teikėju, bet ir įkvėpimo šaltiniu?
Kviečiame Jus prisijungti prie mokymų „Dėstytojo – studento sąveika. Mokymosi motyvacija", kurių metu aptarsite pagrindinius motyvavimo principus ir teorijas bei jų praktinį pritaikymą realiose mokymo(si) situacijose.
Šių mokymų metu aptarsite:
- Motyvacijos kliūtis ir kaip jas įveikti.
- Praktinius motyvacijos didinimo metodus.
- Kaip skatinti studentų (ir asmeninę) motyvaciją.
Šiuose mokymuose jau dalyvavusių dėstytojų atsiliepimai:
„Buvo naudinga sužinoti apie studentų motyvaciją, skirtingas teorijas, kurios paaiškina, kas gali motyvuoti studentus. Praktinės užduotys leido geriau įsisavinti žinias, labai naudinga buvo paklausyti kitų dėstytojų patirčių <...>“.
„ <...> Pasirodo, kad motyvacija - kaip studento taip ir dėstytojo bei sąveika tarp studentų ir dėstytojų yra sudėtingas ir būtinas mokymo aspektas, o studentų motyvacijos skatinimas reikalauja tam tikrų žinių. Iš mokymų sužinojau. kokie veiksniai turi įtakos motyvacijai, kokios yra motyvacijos kliūtys, kaip dėstytojai gali skatinti studentų įsitraukimą ir motyvaciją mokytis, kokius metodus būtų galima pritaikyti praktikoje“.
Mokymų lektorės: VU Medicinos fakulteto j. asist. dr. Indrė Trečiokienė ir Kauno fakulteto lekt. Lina Fedorčenkienė
Bendra mokymų trukmė: 16 val. (10 val. auditorinio ir 6 val. savarankiško darbo)
Kvietimas į mokymus „Mokomosios medžiagos rengimas”
Edukacinių kompetencijų centro seminarai Šių mokymų tikslas – padėti dėstytojams apmąstyti savo naudojamą mokomąją medžiagą ir pabandyti ją patobulinti, geriau pritaikyti prie kurso mokymo tikslų, studentų poreikių ar išbandyti naujas jos formas. Kurso metu didesnis dėmesys bus skiriamas vaizdo įrašams ir garso medžiagai, tad į šiuos mokymus kviečiame tuos, kurie norėtų dažniau naudoti šio tipo medžiagą, bet iki šiol dar jaučiasi nedrąsiai.
Mokymuose aptarsite šias temas:
- Kas yra mokomoji medžiagą ir kaip ją pasirinkti?
- Kaip pristatyti ir organizuoti mokomąją medžiagą?
- Kaip parengti ir naudoti multimedijas (garso ir vaizdo medžiagą)?
- Kas nutinka su Jūsų medžiaga po jos sukūrimo? Atviras kodas.
Baigę mokymus, galėsite:
- Pritaikyti mokomąją medžiagą skirtingoms mokymosi aplinkoms (virtualios, mišrios, auditorijoje).
- Pasirinkti, pritaikyti ir organizuoti mokomąją medžiagą pagal kurso mokymosi tikslus.
- Pasirinkti, pritaikyti ir organizuoti mokomąją medžiagą pagal studentų technologines kompetencijas bei poreikius.
- Parengti patrauklią ir įtraukiančią mokomąją medžiagą nuotoliniam mokymuisi.
Mokymų lektorė: VU Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto asist. dr. Ieva Giedraitytė
Bendra mokymų trukmė: 20 val. (12 val. auditorinio ir 8 val. savarankiško darbo)
Mokymai „Studentų įsitraukimą skatinantis dėstymas ir įtraukiantys mokymo metodai“
Kviečiame dėstytojus į mokymo(si) kursus apie studentų įsitraukimą į ugdymo procesą ir aktyvų mokymąsi skatinančius metodus. Šių kursų metu atpažinsite ir įsivardinsite savo unikalų dėstymo stilių bei praplėsite turimą ugdymo metodų arsenalą išsibandydami naujus įrankius praktiškai, savo jau dėstomame kurse. Išmoksite kurti mokymuisi palankią aplinką, organizuoti studentų darbą grupėse, užduoti įtraukiančius klausimus paskaitų metu. Mokymo(si) kursai paremti aktyvaus dalyvavimo ir patirtinio mokymosi principais.
Mokymų lektorė: VU Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslų instituto lektorė Justina Garbauskaitė- Jakimovska
Mokymų trukmė ir datos: 32 val.