Pedagoginių kompetencijų ugdymo programa dėstytojams VMA Moodle
Programa sudaryta vadovaujantis Vilniaus universiteto Senato patvirtintomis pedagoginėmis kompetencijomis, kuriomis turi pasižymėti kiekvienas Vilniaus universiteto dėstytojas (žr. 6 priedą ). Taip pat rengiant ir atnaujinant visus pedagoginių kompetencijų ugdymo modulius atsižvelgiama ir į grįžtamojo ryšio iš dėstytojų ir studentų apklausos rezultatus bei išorės ekspertų rekomendacijas.
Pedagoginių kompetencijų ugdymo programos tikslas - sudaryti dėstytojams galimybes įgyti šias kompetencijas ir gebėjimus:
- kurti ir įgyvendinti pedagoginius scenarijus, kurie užtikrintų galimybes konkretaus kurso ir studijų programos mokymosi rezultatų pasiekimui;
- kritiškai vertinti ir nuolat tobulinti kursų ir studijų programų turinį ir teikimo formas;
- kurti į studentą orientuotą mokymosi aplinką naudojant aktyvaus mokymosi metodus;
- kurti studijų aplinką atsižvelgiant į studentų įvairovę ir poreikius.
- kurti ir taikyti įvairias formuojančio ir sumuojančio vertinimo formas leidžiančias įvertinti siekiamus dalyko ar ir programos mokymosi rezultatus;
- vadovauti bakalauro, magistrantūros (ir doktorantūros) studijų studentų mokslo darbams remiantis etikos ir pagarbos individui principais, orientuojantis į ugdomojo grįžtamojo ryšio teikimą;
- tikslingai taikyti informacines technologijas studentų įsitraukimui bei mokymuisi skatinti;
- susidaryti dėstytojo portfolio bei dalintis savo gerąja dėstymo praktika su kolegomis;
Programą sudaro bazinis ir 18 specializuotų modulių:
DĖMESIO! Visi programos moduliai yra atviri Universiteto akademinei bendruomenei, juos taip pat galima studijuoti savarankiškai. Norėdami prisijungti prie modulių, kreipkitės į Edukacinių kompetencijų centro mokymų vadybininkę Agnę Perminę el. paštu .