Leidyba ir reklama
|
Padalinys Komunikacijos fakultetas |
|
Krypčių grupė Socialiniai mokslai |
|
Studijų kryptis (šaka) Leidyba |
|
Kvalifikacinis laipsnis Socialinių mokslų bakalauras |
|
Trukmė 4 metai |
|
Studijų forma
Nuolatinė
|
|
Studijų programos kreditai
240
|
|
Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
3 176 EUR
|
Ši studijų programa, pagal kurią rengiami tradicinės ir skaitmeninės leidybos, reklamos specialistai, skirta mėgstantiems skaityti ir kurti, turintiems daugybę idėjų, bet tiksliai nežinantiems, kaip jas įgyvendinti, žmonėms. Taip pat tiems, kurie nori sužinoti, kaip įžvelgti dėmesio vertą idėją ir paversti ją spausdintiniu, skaitmeniniu ar reklamos produktu.
|
Kodėl ši programa?
|
Karjera
|
Kamilė Kalibataitė, Spaustuvės „Petro ofsetas“ generalinė direktorė |
Benas Bėrantas, Rašytojas, literatūros agentas, buvęs leidyklos „Nieko rimto“ projektų vadovas |
Aušra Leonavičiūtė, Leidyklos „Nieko rimto“, rinkodaros vadybininkė |
Domas Strupinskas, Muzikos prodiuseris, atlikėjas |