Kūrybos komunikacija
Padalinys Komunikacijos fakultetas |
|
Krypčių grupė Socialiniai mokslai |
|
Studijų kryptis (šaka) Komunikacija |
|
Kvalifikacinis laipsnis Socialinių mokslų bakalauras |
|
Trukmė 4 metai |
|
Studijų forma
Nuolatinės dieninės
|
|
Studijų programos kreditai
240
|
|
Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
2 954 EUR
|
Ši studijų programa skirta norintiems gyventi vizualiųjų medijų, koncertų, parodų, kūrybinių projektų ir kitų kultūros įvykių įgyvendinimo ritmu. Kad taptumėte kūrybingi ir perspektyvūs kūrybos pramonės pasaulio dalyviai, studijuosite kūrybos ekonomikos ir kūrybinių industrijų veikimo principus, išmoksite organizuoti įvairius renginius, vykdyti kūrybines veiklas, formuoti kūrėjų įvaizdį, profesionaliai pateikti informaciją apie juos kultūros specialistams ir visuomenei, susipažinsite su įvairiais medijų žanrais – kinu, televizija, fotografija, teatru ir jų naudojimu kūrybos komunikacijoje.
|
Kodėl ši programa?
|
Karjera
|
„Labiausiai į atmintį įsirėžę yra dėstytojai, kurių klausydavau ištempusi ausis ir išpūtusi akis, o net jei ir darbas kliudydavo atvykti į jų paskaitą, darydavau viską, kad tik pavyktų sudalyvauti.“ Agnė Kulitaitė, Benedikto Gylio paramos fondo projektų vadovė, žurnalo „Seen“ pardavimų vadovė, portalo 15 min. skilties Ypatingos ambasadorė ir skiltininkė |
„Visada mėgau būti ten, kur daug veiksmo, iššūkių, o komunikacijos mokslas ir yra apie tai. Nei karto nesuabejojau savo pasirinkimu ir visais studijų metais džiaugiausi programos įvairove bei itin plačiai formuojamu profiliu. Šiandien, atrodo, galiu daryti daugiau nei galėjau įsivaizduoti.“ Henrikas Draugelis, Muzikos atlikėjų vadybininkas ir komunikacijos specialistas, muzikos apdovanojimų M.A.M.A. komunikacijos specialistas |
„Studijos išugdė suvokimą, kad komunikacija (tiek vidinė, tiek išorinė) yra vienas iš svarbiausių bet kokio projekto elementų. Be nuoseklios vidinės komunikacijos neįmanomas efektyvus darbas komandoje, o be tikslingos ir tinkamai parengtos išorinės komunikacijos – joks sukurtas produktas nepasieks auditorijos, kuriai ir yra skirtas.“ Lina Patskočimaitė, LRT.lt Skaitmeninių aktyvų skyriaus vadovė |
„Pasirinkau šias studijas, kad turėčiau laisvę ir galimybę rinktis savo profilį, ateitį. Niekada nenorėjau būti vienakryptis specialistas. Save visada siejau su daug sričių – ir politika, ir komunikacija, ir projektų valdymu – todėl šios studijos buvo vienintelis ir turbūt geriausias sprendimas.“ Antanas Mikalauskas, Lietuvos laisvosios rinkos institutas, partnerysčių vadovas |