Globali rinkodara (lietuvių k.)
|
Padalinys Ekonomikos ir verslo administravimo fakultetas |
|
Krypčių grupė Verslo ir viešoji vadyba |
|
Studijų kryptis (šaka) Rinkodara |
|
Kvalifikacinis laipsnis Verslo vadybos bakalauras |
|
Trukmė 3,5 metų |
|
Studijų forma
Nuolatinė
|
|
Studijų programos kreditai
210
|
|
Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
3 180 EUR
|
Parengti aukštos kvalifikacijos rinkodaros specialistus, galinčius dirbti Lietuvos ir užsienio įmonių rinkodaros skyriuose tiek produkto, rinkos ar komunikacijos specialistais, tiek konsultantais ar net tam tikros veiklos vadovais, gebančiais savarankiškai analizuoti rinkas, priimti prekės planavimo, kainodaros, logistikos bei komunikacijos sprendimus, iniciuoti ir vykdyti įvairias rinkodaros veiklas, kūrybiškai taikyti tarpdisciplininį universitetinį išsilavinimą tarptautinėje verslo aplinkoje bei gebėti savarankiškai kelti savo kvalifikaciją.
|
![]() Medeina Struckutė, Globalios rinkodaros programos studentė
|
paskaitose dažni svečiai bus verslo praktikos turintys lektoriai; studijos orientuotos į tarptautinėse rinkose dirbančių specialistų rengimą; dėstomi dalykai ir ugdomos kompetencijos sudaro sąlygas studentams pasiruošti ir laikyti LiMa egzaminus ir gauti EMC sertifikatą; 60 proc. studijų turinio orientuota į rinkodaros dalykus. Bored Panda; L’Oreal; Euromonitor International; Western Union.
Kodėl ši programa?
Karjera