Globali rinkodara (lietuvių k.)
Padalinys Ekonomikos ir verslo administravimo fakultetas |
|
Krypčių grupė Verslo ir viešoji vadyba |
|
Studijų kryptis (šaka) Rinkodara |
|
Kvalifikacinis laipsnis Verslo vadybos bakalauras |
|
Trukmė 3,5 metų |
|
Studijų forma
Nuolatinės studijos
|
|
Studijų programos kreditai
210
|
|
Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
3 060 EUR
|
Parengti aukštos kvalifikacijos rinkodaros specialistus, galinčius dirbti Lietuvos ir užsienio įmonių rinkodaros skyriuose tiek produkto, rinkos ar komunikacijos specialistais, tiek konsultantais ar net tam tikros veiklos vadovais, gebančiais savarankiškai analizuoti rinkas, priimti prekės planavimo, kainodaros, logistikos bei komunikacijos sprendimus, iniciuoti ir vykdyti įvairias rinkodaros veiklas, kūrybiškai taikyti tarpdisciplininį universitetinį išsilavinimą tarptautinėje verslo aplinkoje bei gebėti savarankiškai kelti savo kvalifikaciją.
|
„Studijų programą „Globali rinkodara“ pasirinkau dėl įvairaus joje dėstomų dalykų spektro ir dėl to, kad ji ruošia vienus reikalingiausių specialistų dabartinėje darbo rinkoje. Ši programa apima ne vien tik su rinkodara susijusius dalykus – čia taip pat suteikiamos ekonomikos, teisės, informacinių technologijų ir kitos vertingos žinios. Visos paskaitos be galo įdomios ir informatyvios, informacija pateikiama remiantis realiais pavyzdžiais, jose lankosi ir savo patirtimi su mumis dalijasi daug verslo praktikos sukaupę svečiai. Be to, šioje programoje ugdomas mūsų kūrybingumas, mokoma dirbti tiek komandoje, tiek savarankiškai priimti įvairius rinkodaros sprendimus, o analizuodami ir spręsdami realias verslo problemas mes taip pat įgyjame praktikos bei gebėjimų, kurie mums padės ne tik tapti puikiais rinkodaros specialistais, bet bus naudingi ir kitose gyvenimo srityse.“
Medeina Struckutė, Globalios rinkodaros programos studentė
|
paskaitose dažni svečiai bus verslo praktikos turintys lektoriai; studijos orientuotos į tarptautinėse rinkose dirbančių specialistų rengimą; dėstomi dalykai ir ugdomos kompetencijos sudaro sąlygas studentams pasiruošti ir laikyti LiMa egzaminus ir gauti EMC sertifikatą; 60 proc. studijų turinio orientuota į rinkodaros dalykus. Bored Panda; L’Oreal; Euromonitor International; Western Union.
Kodėl ši programa?
Karjera