Konsultavimas verslo konkurencingumo klausimais
- Padalinys: Ekonomikos ir verslo administravimo fakultetas
- Raktažodžiai: įmonės konkurencingumas, konkurencinis pranašumas, verslo konkurencija
Įmonės veiklą veikiančių išorinės aplinkos veiksnių įvertinimas, pagal įtaką darančių veiksnių vertinimo svorius, reikšmingumą.
Išorinių kliūčių, galinčių sustabdyti įmonės plėtrą ir pažangą išskyrimas, aplinkos pokyčių galinčių lemiamai pažeisti įmonės veiklą identifikavimas.
Konkurentų (tiesioginių, netiesioginių) konkurencinės padėties įvertinimas, pagal įtaką darančių veiksnių vertinimo svorius ir reikšmingumą, įtakos dydį.
Ilgalaikio konkurencinio pranašumo įgijimo galimybių analizė.
Konkrečių įmonės produktų (prekių, paslaugų) ir konkurentų produktų palyginamoji analizė.
Kontaktinis asmuo:
Partnerystės ir projektų prodekanas Gediminas Rumšas
Vilniaus universitetas, Saulėtekio al. 9, II r., 408 kab., Vilnius
Tel. +370 5 236 6077, el. paštas