Konsultavimas verslo konkurencingumo klausimais

Sukurta: 15 sausio 2019
Padalinys: Ekonomikos ir verslo administravimo fakultetas
Raktažodžiai: įmonės konkurencingumas, konkurencinis pranašumas, verslo konkurencija

Įmonės veiklą veikiančių išorinės aplinkos veiksnių įvertinimas, pagal įtaką darančių veiksnių vertinimo svorius, reikšmingumą.

Išorinių kliūčių, galinčių sustabdyti įmonės plėtrą ir pažangą išskyrimas, aplinkos pokyčių galinčių lemiamai pažeisti įmonės veiklą identifikavimas.

Konkurentų (tiesioginių, netiesioginių) konkurencinės padėties įvertinimas, pagal įtaką darančių veiksnių vertinimo svorius ir reikšmingumą, įtakos dydį.

Ilgalaikio konkurencinio pranašumo įgijimo galimybių analizė.

Konkrečių įmonės produktų (prekių, paslaugų) ir konkurentų produktų palyginamoji analizė.

 

Kontaktinis asmuo:

Partnerystės ir projektų prodekanas Gediminas Rumšas
Vilniaus universitetas, Saulėtekio al. 9, II r., 408 kab., Vilnius
Tel. +370 5 236 6077, el. paštas