Marketingo technologijos (vykdoma anglų k.)
Padalinys Kauno fakultetas |
|
Krypčių grupė Informatikos mokslai |
|
Studijų kryptis (šaka) Informacijos sistemos |
|
Kvalifikacinis laipsnis Informatikos mokslų bakalauras |
|
Trukmė 3,5 metų |
|
Studijų forma
Nuolatinės dieninės
|
|
Studijų programos kreditai
210
|
|
Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
4 900 EUR
|
Tai vienintelė Lietuvoje tarpdalykinė programa, integruojanti informacijos sistemų ir rinkodaros informacinių procesų skaitmeninių technologijų srities žinias, leisiančias absolventui sėkmingai išspręsti ir įgyvendinti rinkodaros uždavinius skaitmeninėje terpėje.
Programa yra vykdoma anglų kalba.
Kodėl ši programa?
|
Karjera
|
„Pastebėta, kad šiuolaikinėje rinkoje ypač paklausūs marketingo srities specialistai, gebantys analizuoti duomenis ir efektyviai bei kūrybiškai suderinti rinkodaros žinias su technologiniais sprendimais skaitmeninėje reklamos rinkoje. Todėl šioje studijų programoje studentai supažindinami ne tik su teorinėmis žiniomis apie e. marketingo strategijų planavimą, vykdymą ir valdymą skaitmeninėje erdvėje, bet ir su naujausiais įmonėse pasitelkiamais rinkodaros įrankiais, sprendiniais ir technologijomis , padedančiomis greičiau įgyvendinti išsikeltas užduotis bei sėkmingai konkuruoti verslo aplinkoje. Studentams aktualu ir tai, kad paskaitas ves dėstytojai, kurie taip pat dalijasi ekspertiniais patarimais su įmonėmis, kaupia tarptautinę patirtį, todėl yra ne tik teoretikai, bet ir praktikai.“ Dr. Giedrius Romeika, Socialinių mokslų ir taikomosios informatikos instituto direktorius ir Marketingo technologijų dėstytojas |