Lietuvių filologija ir reklama: turinio kūrimas ir rinkodara
|
Padalinys Kauno fakultetas |
|
Krypčių grupė Humanitariniai mokslai |
|
Studijų kryptis (šaka) Filologija pagal kalbą |
|
Kvalifikacinis laipsnis Humanitarinių mokslų bakalauras |
|
Trukmė 4 metai |
|
Studijų forma
Nuolatinė
|
|
Studijų programos kreditai
240
|
|
Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
4 108 EUR
|
Tarpdalykinė studijų programa apima ne tik lietuvių kalbos, literatūros ir kultūros studijas, bet ir rinkodaros komunikaciją ir jos technologijas. Studentai stiprina lietuvių kalbos sistemos žinias ir literatūros išmanymą globaliame kultūros kontekste, gilinasi į propagandinės komunikacijos principus, prekių ženklų, nuomonės formuotojų, integruotosios rinkodaros komunikaciją, kūrybinę rinkodarą, elektroninio verslo technologijas, naratyvus skaitmeninėse medijose, lavina kūrybinio ir taikomojo rašymo gebėjimus, taiko DI, MarTech, grafinio dizaino įrankius reklamos kampanijų projektams rengti ir įgyvendinti.
|
Kodėl ši programa?
|
Karjera
|
Loreta Varaniūtė, programos absolventė, skaitmeninės rinkodaros agentūros „What about“ vidinės ir išorinės komunikacijos vadovė |
Karolina Ubartaitė, studijų programos studentė |