Lietuvių filologija ir reklama: turinio kūrimas ir rinkodara
|
Padalinys Kauno fakultetas |
|
Krypčių grupė Humanitariniai mokslai |
|
Studijų kryptis (šaka) Filologija pagal kalbą |
|
Kvalifikacinis laipsnis Humanitarinių mokslų bakalauras |
|
Trukmė 4 metai |
|
Studijų forma
Nuolatinės dieninės
|
|
Studijų programos kreditai
240
|
|
Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
3 836 EUR
|
Tarpdalykinės studijų programos specializacija – turinio kūrimas ir rinkodara apima ne tik lietuvių kalbos, literatūros ir jos kontekstų studijas. Programos išskirtinumas – dėmesys paveikiajai komunikacijai ir jos technologijoms. Studentai analizuoja lietuvių ir užsienio literatūros tekstus ir kontekstus, verbalinius ir vizualiuosius kodus reklamoje, gilinasi į turinio kūrimą ir rinkodarą. Būsimojo lituanisto studijų akiratyje yra prekių ženklų komunikacija, nuomonės formuotojų komunikacija, kūrybine rinkodara ir komunikacija. Be to, jie gilinasi į elektroninio verslo subtilybes, kuria ir vertina įvairių žanrų paveikiuosius (meninius, reklamos, SEO ir kt.) tekstus.
|
Kodėl ši programa?
|
Karjera
|
Loreta Varaniūtė, programos absolventė, skaitmeninės rinkodaros agentūros „What about“ vidinės ir išorinės komunikacijos vadovė |
Karolina Ubartaitė, studijų programos studentė |