Lietuvių filologija ir reklama: turinio kūrimas ir rinkodara
Padalinys Kauno fakultetas |
|
Krypčių grupė Humanitariniai mokslai |
|
Studijų kryptis (šaka) Filologija pagal kalbą |
|
Kvalifikacinis laipsnis Humanitarinių mokslų bakalauras |
|
Trukmė 4 metai |
|
Studijų forma
Nuolatinės dieninės
|
|
Studijų programos kreditai
240
|
|
Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
3 836 EUR
|
Tarpdalykinės studijų programos specializacija – turinio kūrimas ir rinkodara apima ne tik lietuvių kalbos, literatūros ir jos kontekstų studijas. Programos išskirtinumas – dėmesys paveikiajai komunikacijai ir jos technologijoms. Studentai analizuoja lietuvių ir užsienio literatūros tekstus ir kontekstus, verbalinius ir vizualiuosius kodus reklamoje, gilinasi į turinio kūrimą ir rinkodarą. Būsimojo lituanisto studijų akiratyje yra prekių ženklų komunikacija, nuomonės formuotojų komunikacija, kūrybine rinkodara ir komunikacija. Be to, jie gilinasi į elektroninio verslo subtilybes, kuria ir vertina įvairių žanrų paveikiuosius (meninius, reklamos, SEO ir kt.) tekstus.
|
Kodėl ši programa?
|
Karjera
|
„Lietuvių filologijos ir reklamos: turinio kūrimo ir rinkodaros programa puikiai atitinka skaitmeninės rinkodaros darbo rinkos poreikius. Svarbu, kad šioje programoje ugdomi specialistai, kurie gerai išmanytų komunikacijos skirtinguose socialiniuose tinkluose reikalavimus, be to, pasižymėtų geromis lietuvių kalbos rašybos, skyrybos ir stiliaus, bendrinės kalbos normų žiniomis. SEO rašytojai turi gerai išmanyti standartinių pranešimų spaudai, taip pat publicistinio stiliaus straipsnių, tinklaraščio įrašų, kitų svetainės turinio tekstų rengimo ypatumus. Socialinių tinklų ir kūrybos skyriuose reikia ne tik būti įgudusiu turinio kūrėju, bet taip pat kaip ir kitur, labai gerai jausti auditorijos pulsą, gebėti rašyti skirtingoms auditorijoms skirtingais stiliais, tonais. Taip pat reikia gebėti sukurti kartu su komanda ištisą komunikacijos strategiją, kuri dažnai dar ir išeina iš skaitmeninės rinkodaros ribų, t.y. įtraukiamos ir tradicinės rinkodaros priemonės bei kanalai.“ Loreta Varaniūtė, programos absolventė, skaitmeninės rinkodaros agentūros „What about“ vidinės ir išorinės komunikacijos vadovė |
„Džiaugiuosi pasirinkta studijų programa. Dėstomi dalykai įdomūs ir praktiški, dėstytojai itin rūpestingi, pagarbūs, o ir pati fakulteto aplinka jauki ir bendruomeniška. Šios turiningos studijos mane įkvepia, jaučiuosi drąsiai, motyvuotai ir su nekantrumu laukiu ateinančių semestrų.“ Karolina Ubartaitė, studijų programos studentė |