Lietuvių filologija ir reklama: kūrybiškumo ir skaitmeninės retorikos studijos
|
Padalinys Kauno fakultetas |
|
Krypčių grupė Humanitariniai mokslai |
|
Studijų kryptis (šaka) Filologija pagal kalbą |
|
Kvalifikacinis laipsnis Humanitarinių mokslų bakalauras |
|
Trukmė 4 metai |
|
Studijų forma
Nuolatinė
|
|
Studijų programos kreditai
240
|
|
Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
4 108 EUR
|
Tarpdalykinė studijų programa ugdo įvairių žanrų ir stilių skaitmeninių medijų kūrimo ir analizės kompetencijas. Programa lavina kūrybinio mąstymo įgūdžius, gebėjimus kūrybai pasitelkti DI įrankius, kurti paveikų skaitmeninį (animuotą, vaizdinį, garsinį, tekstinį) turinį, rašyti, redaguoti tekstus, parengti tekstą spaudai, rengti ir įgyvendinti projektus.
Programos absolventai išmano kalbos sistemos ir vartosenos ypatumus, retorinio poveikio principus, suvokia literatūros tekstų ir globalių kultūrinių kontekstų sąsajas ir šiuos gebėjimus taiko praktinėje kūrybinėje veikloje.
|
Kodėl ši programa?
|
Karjera
|
|
Studijų programos absolventė Agnė Vaitkutė, socialinių tinklų reklamos agentūros „Instakademija“ projektų asistentė |
|