Lietuvių filologija ir reklama
|
Padalinys Kauno fakultetas |
|
Krypčių grupė Humanitariniai mokslai |
|
Studijų kryptis (šaka) Filologija pagal kalbą |
|
Kvalifikacinis laipsnis Humanitarinių mokslų bakalauras |
|
Trukmė 4 metai |
|
Studijų forma
Nuolatinė
|
|
Studijų programos kreditai
240
|
|
Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
4 108 EUR
|
Tarpdalykinė studijų programa apima lietuvių kalbos, kalbotyros, literatūros, medijų, reklamos, leidybos ir kultūros, IT ir DI įrankių taikymo studijas. Rengiami specialistai puikiai išmano lietuvių kalbos sistemą ir vartosenos ypatumus, geba analizuoti, redaguoti bei rengti kūrybinius, kritinius, komercinius ir reklaminius tekstus. Turintys polinkį mokslinei veiklai studentai dalyvauja moksliniuose projektuose, tyrimuose, konferencijose ir tęsia akademinį kelią magistrantūroje. Įsisavinę reklamos semiotikos ir propagandos principus, absolventai kuria įtaigias reklamines vizualizacijas, apimančias garso, vaizdo ir teksto elementus, planuoja reklamos ir komunikacijos kampanijas, kuria jų turinį, turi žinių, kaip organizuoti reklamos verslą.
|
Kodėl ši programa?
|
Karjera
|
Paulina Taškutė, studijų programos alumnė, „Delfi“ naujienų portalo „Veidų“ rubrikos žurnalistė. |
Jovita Lankienė, Leidyklos „Terra Publica“ redaktorė |
Doc. dr. Robertas Kudirka, studijų programos dėstytojas |
Čia studijuodamas išmoksti būti aukso viduriu tarp to, kas amžina – teksto – ir jį įprasminančio kintamojo – žodžio. Žmogui, siekiančiam meistriškai manevruoti kalba, norinčiam būti apsuptam literatūros, tačiau besidominčiam ir moderniomis medijų formomis, Lietuvių filologijos ir reklamos studijos yra atsakymas. VU dažnai išgirsi lotynišką frazę Hinc itur ad astra, reiškiantį Iš čia kylame į žvaigždes, tačiau studijuodama VU KnF supranti, kad čia ir yra ugdomos asmenybės, gebančios savo ryškumu prilygti žvaigždėms.“ Lijana Savickienė, studijų programos absolventė, tęsia studijas magistrantūros programoje „Lietuvių literatūra ir kūrybinis rašymas“ |
|
|
„Lietuvių filologijos ir reklamos studijas rinkausi todėl, kad nuo pat vaikystės mane lydėjo knygos, mėgdavau tarsi pabėgti nuo niūrios realybės į grožinės literatūros pasaulį, kuriame atradau išminties ir žodžio meno grožį. Jaučiau, kad noriu savo gyvenimą susieti su literatūra, ir VU Kauno fakultete siūlomos studijos atitiko mano lūkesčius. Lietuvių filologijos ir reklamos studentai mokosi specialybės dalykų ir per studijas ugdo savo kritinį mąstymą, kūrybingumą, kurio prireikia ne tik mene, bet ir kasdieniame gyvenime. Bakalauro studijos – tai laikas, kuomet lydi smalsumas ir atradimo džiaugsmas, kuriuo galima pasidalyti su draugais ir dėstytojais, lydinčiais tuo mokslo ir meno šviesos keliu. Man asmeniškai šios studijos buvo ir dvasinė mokykla, kurioje pasaulį pamačiau daug platesniu žvilgsniu: viskas, ką iki tol žinojau, buvo paneigta, ir teko nerti į naujai atrastą gelmę. Džiugu, kad Lietuvių filologijos ir reklamos studijos nėra tik plačiau atsivėręs ma(mąs)tymo horizontas, bet ir sėkmingai darbo rinkoje pritaikoma mokslo sritis. Šiuo metu dirbu Maironio lietuvių literatūros muziejaus padalinio – Salomėjos Nėries ir Bernardo Bučo namų-muziejaus vyr. rinkinių saugotoja. Savo darbe esu atsakinga ne tik už muziejinių vertybių apskaitą, saugumą, bet ir tenka rašyti straipsnius, paskaitas, temines ekskursijas, rengti muziejinių vertybių aprašus ir juos kelti į Lietuvos integralią muziejų informacinę sistemą (LIMIS), tad labai praverčia studijose įgyti sklandaus teksto rašymo įgūdžiai. Rekomenduoju lietuvių filologijos studijas smalsiems, kūrybingiems, mylintiems žodžio meną – tai labai įdomios, praturtinančios studijos, kurių metu įgyti įgūdžiai sėkmingai pritaikomi darbe ir kasdieniame gyvenime.“ Viktorija Seredžiūtė, studijų programos absolventė, Salomėjos Nėries ir Bernardo Bučo namų-muziejaus vyr. rinkinių saugotoja |