Skaitmeninė rinkodara (anglų k.)
Padalinys Verslo mokykla |
|
Krypčių grupė Verslo ir viešoji vadyba |
|
Studijų kryptis (šaka) Rinkodara |
|
Kvalifikacinis laipsnis Verslo vadybos magistras |
|
Trukmė 1,5 metų |
|
Studijų forma
Nuolatinės dieninės
|
|
Studijų programos kreditai
90
|
|
Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
5 980 EUR*
|
Ši studijų programa rengia rinkodaros specialistus, kurie geba valdyti skaitmeninės rinkodaros funkcijų visumą tiek atitinkamuose įmonių padaliniuose, tiek specializuotose agentūrose. Studijų metu išmokstama kurti vartotojui patrauklias verslo istorijas, valdyti įmonių ir produktų įvaizdį, sėkmingai derinti tradicinės ir skaitmeninės rinkodaros veiksmus. Studentai gilinasi į vartotojų elgseną internete, žiniatinklio ir socialinių medijų analitiką, e. komerciją, mobiliąją rinkodarą ir po studijų būna pasirengę sėkmingai karjerai vis platėjančiame skaitmeninės rinkodaros lauke.
Skaitmeninės rinkodaros programa yra akredituota "Chartered Institute of Marketing" organizacijos. (CIM) (Marketing Qualifications, Training and Membership | CIM) CIM yra pirmaujanti rinkodaros specialistų profesinė organizacija visame pasaulyje, kurios tikslas - plėtoti rinkodaros profesiją, palaikyti profesinius standartus ir tobulinti rinkodaros specialistų įgūdžius. Skaitmeninės rinkodaros studijų programos studentai turi galimybę įgyti profesinę kvalifikaciją pagal CIM akredituotų studijų partnerystę.
Kodėl ši programa?
|
Karjera
|
* Vilniaus universiteto ir VšĮ Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokyklos absolventams, VU mainų studentams taikoma norminė studijų kaina. Europos Sajungos ir Europos laisvosios prekybos asociacijos valstybių piliečiams taikoma 4980 EUR metinė studijų kaina (vieno kredito kaina – 83 EUR).