Skaitmeninė rinkodara (anglų k.)

Sukurta: 05 liepos 2016

Scope2x

Padalinys
Verslo mokykla

Scope2x

Krypčių grupė
Verslo ir viešoji vadyba

Scope2x

Studijų kryptis (šaka)
Rinkodara

Scope2x

Kvalifikacinis laipsnis
Verslo vadybos magistras

Scope2x

Trukmė
1,5 metų

Scope2x

Studijų forma
Nuolatinės dieninės

Scope2x

Studijų programos kreditai
90

Scope2x

Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
5 980 EUR*

Ši studijų programa rengia rinkodaros specialistus, kurie geba valdyti skaitmeninės rinkodaros funkcijų visumą tiek atitinkamuose įmonių padaliniuose, tiek specializuotose agentūrose. Studijų metu išmokstama kurti vartotojui patrauklias verslo istorijas, valdyti įmonių ir produktų įvaizdį, sėkmingai derinti tradicinės ir skaitmeninės rinkodaros veiksmus. Studentai gilinasi į vartotojų elgseną internete, žiniatinklio ir socialinių medijų analitiką, e. komerciją, mobiliąją rinkodarą ir po studijų būna pasirengę sėkmingai karjerai vis platėjančiame skaitmeninės rinkodaros lauke.

Skaitmeninės rinkodaros programa yra akredituota "Chartered Institute of Marketing" organizacijos. (CIM) (Marketing Qualifications, Training and Membership | CIM) CIM yra pirmaujanti rinkodaros specialistų profesinė organizacija visame pasaulyje, kurios tikslas - plėtoti rinkodaros profesiją, palaikyti profesinius standartus ir tobulinti rinkodaros specialistų įgūdžius. Skaitmeninės rinkodaros studijų programos studentai turi galimybę įgyti profesinę kvalifikaciją pagal CIM akredituotų studijų partnerystę.

Kodėl ši programa?

  • Vienintelės tokio pobūdžio studijos Lietuvoje. Išplėsite skaitmeninės ir tradicinės rinkodaros kompetencijas, įgysite tiek teorinių žinių, tiek praktinės patirties.

  • Lankstus požiūris į dirbančius studentus. Studijos vyksta ketvirtadienio ir penktadienio vakarą bei šeštadienį, 2–3 savaites per mėnesį.

  • Universali specialybė. Šios srities specialistai tampa ypač reikalingi įmonėms ir organizacijoms, kurių vis daugiau naudoja skaitmeninę rinkodarą.

Karjera

  • Skaitmeninės rinkodaros projektų vadovas. Studijuojant ugdomi strateginiai įgūdžiai ir skaitmeninės rinkodaros žinios leis sėkmingai vadovauti integruotos komunikacijos projektams.

  • Skaitmeninės rinkodaros specialistas. Gebėjimas kurti, planuoti ir vykdyti skaitmeninės rinkodaros veiksmus jus pavers rinkoje paklausiais specialistais.

  • Skaitmeninės rinkodaros konsultantas. Baigę studijas būsite pasirengę tapti konsultantais, turinčiais skaitmeninės rinkodaros procesų suvokimą, analizės įgūdžių ir išmanančiais įvairių rinkodaros priemonių specifiką.

* Vilniaus universiteto ir VšĮ Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokyklos absolventams, VU mainų studentams taikoma norminė studijų kaina. Europos Sajungos ir Europos laisvosios prekybos asociacijos valstybių piliečiams taikoma 4980 EUR metinė studijų kaina (vieno kredito kaina – 83 EUR).