Rinkodara ir integruota komunikacija (anglų k.)
Padalinys Ekonomikos ir verslo administravimo fakultetas |
|
Krypčių grupė Verslo ir viešoji vadyba |
|
Studijų kryptis (šaka) Rinkodara |
|
Kvalifikacinis laipsnis Verslo vadybos magistras |
|
Trukmė 1,5 metai, 2 metai (dvigubas diplomas) |
|
Studijų forma
Nuolatinės dieninės
|
|
Studijų programos kreditai
90
|
|
Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
5 460 EUR
|
Programa „Rinkodara ir integruota komunikacija“ rengia aukštos kvalifikacijos specialistus, kurie sėkmingai dirba sparčiai kintančioje globalioje aplinkoje, reikalaujančioje integruoti rinkodaros analitiką su moderniais komunikavimo veiksmais.
Kviečiame studijuoti tuos, kuriuos domina dinamiškos rinkodaros ir pirkėjų bei vartotojų elgsenos studijos, kurios skatina inovatyvumą ir ugdo nuolatinio tobulėjimo įgūdžius, siekiant sėkmingos karjeros rinkodaros ir komunikavimo srityse.
Kodėl ši programa?
|
Karjera
|
„Magistrantūros studijos „Rinkodaros ir integruotos komunikacijos“ programoje buvo įkvepiantis iššūkis, leidęs iš tiesų patirti atradimo džiaugsmą. Į šias studijas atėjau iš kūrybinės specialybės, todėl viso mokymosi proceso metu itin vertinau programos ir dėstytojų lankstumą, dėl kurio čia galėjau pritaikyti savo turimas žinias, atrasti naujų jų panaudojimo būdų, skaičius sieti su kūryba, analizę – su netikėtomis idėjomis. Sutikau puikių žmonių – dėstytojų, kolegų, – galinčių ne tik teoriškai nagrinėti rinkodaros ar komunikacijos temas, bet ir praktiškai kurti pokytį minėtose srityse. Visos šios patirtys reikšmingai prisidėjo formuojant mano, kaip jauno specialisto, požiūrį, atidumą ir profesines kompetencijas. Už tai esu dėkinga fakultetui ir šiai programai, kurioje dirba ir auga profesionalai.“
Neda Letukytė, LRT Viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus projektų vadovė
|
„Rinkodaros ir integruotos komunikacijos studijos – puikus būdas turimas praktines žinias „sudėlioti į lentynėles", jas pagilinti ir tuo pagrindu ugdyti strateginį mąstymą. Džiaugiuosi, kad šiame procese mus lydėjo dėstytojai-rinkodaros praktikai, kurie akademines žinias grindžia ir savo profesine patirtimi. Nereikia pamiršti, kad buvę grupiokai šiuo metu – jau rinkodaros vadovai, su kuriais smagu ne tik šiltai pabendrauti bet ir pasikonsultuoti profesiniais klausimais.“
Vita Žaliauskienė, AVON Cosmetics Komunikacijos vadovė Baltijos šalims ir Suomijai
|
„Rinkodaros ir integruotos komunikacijos“ magistro studijų programa leido man pasiekti savo tikslus – ne tik baigti šios programos studijas Vilniaus Universitete, bet ir pratęsti jas Neapolio Parthenope universitete Italijoje. Su šiuo universitetu programą sieja dvigubo diplomo sutartis, kuria aš ir pasinaudojau.
Pasinaudojusi šia galimybe dabar galiu drąsiai teigti, jog tai buvo pats teisingiausias pasirinkimas, o įgytas žinias bei sukauptą tarptautinę patirtį galiu taikyti savo tolimesnėje karjeroje bei didžiuotis dviem magistro diplomais!“ Aira Janonytė, Projektų vadovė, SERMO
|
„Magistro studijos buvo labai svarbus ir reikšmingas pasirinkimas mano karjeros perspektyvoje, kadangi sudaryta programa ne tik labai turtinga savo turiniu, bet kartu ir gili, apimanti svarbiausius aspektus rinkodaros specialisto ar vadovo kompetencijoms ugdyti. Vienas iš svarbiausių aspektų - šioje programoje dėsto kompetetingi įvairių sričių profesionalai, kurie ne tik dalinasi žiniomis, bet ir puikiai valdo diskusijas, įpina praktines užduotis į mokymosi procesą, žadina smalsumą.
Rinkodaros ir integruotos komunikacijos magistro programa man suteikė ne tik išskirtinį pranašumą darbo rinkoje ir leido tikslingai judėti norimos karjeros link, bet ir leido susikurti tvarų pažinčių ratą su įvairių sričių profesionalais. Šią studijų programą renkasi žmonės nuo rinkodaros specialisto iki įmonės vadovo, todėl kompetencijų „katilas“, kuris sutinkamas šioje programoje, yra vienas didžiausių neplanuotų privalumų, kurį galima gauti. Šią programą pavadinčiau tikru lobynu Rinkodaros ir komunikacijos specialistams, nes ji didina Lietuvos rinkodaros specialistų kompetencijas, jas keldama į pasaulinį lygį. Ačiū VU už tai!.“ Rasa Švelnikaitė, Ad Fingers skaitmeninės reklamos agentūros Vadybos skyriaus vadovė"
|