Marketingas ir pardavimų vadyba
Padalinys Kauno fakultetas |
|
Krypčių grupė Verslo ir viešoji vadyba |
|
Studijų kryptis (šaka) Rinkodara |
|
Kvalifikacinis laipsnis Verslo vadybos magistras |
|
Trukmė 2 metai |
|
Studijų forma
Nuolatinės dieninės
|
|
Studijų programos kreditai
120
|
|
Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
4 384 EUR
|
Programa skirta ugdyti aukščiausio lygmens rinkodaros specialistus, gebančius prisitaikyti prie dinamiškos globalios verslo rinkos. Programoje derinamos naujausios teorinės žinios bei atradimai su šiuolaikinio verslo tendencijomis bei technologijomis.
Studijų metu mokoma kritiškai vertinti ir taikyti klasikines ir modernias rinkodaros ir pardavimų vadybos teorijas ir koncepcijas rinkodaros ir pardavimų organizavimo problemoms spręsti, tinkamai parengti ir įgyvendinti prekių ženklo, reklamos, rinkodaros komunikacijos valdymo, logistikos, vartotojų elgsenos ir pardavimų vadybos projektus, reikalingus organizacijos rinkodaros ir pardavimų strateginiams tikslams pasiekti.
Kodėl ši programa?
|
Karjera
|
„Sėkmingai ir sklandžiai baigiau pirmosios pakopos studijas Kauno fakultete, todėl nedvejodama pasirinkau fakultete vykdomą magistrantūros studijų programą Marketingas ir pardavimų vadyba. Mane sudomino tai, kad studijų metu yra ugdomas kritinis mąstymas, gebėjimas priimti argumentuotus sprendimus tiek komandoje, tiek individualiai, skatinamas vadovavimo įgūdžių ugdymas. Programos pirmojo kurso studentė, UAB „Kauno autobusai“ viešųjų ryšių specialistė Greta Makūnaitė |