Edukologija, specializacijos: Švietimo vadyba; Vaiko teisių apsaugos vadyba (sesijinis tvark.)

Sukurta: 18 gruodžio 2020

Scope2x

Padalinys
Šiaulių akademija

Scope2x

Krypčių grupė
Ugdymo mokslai

Scope2x

Studijų kryptis (šaka)
Edukologija

Scope2x

Kvalifikacinis laipsnis
Ugdymo mokslų magistras

Scope2x

Trukmė
2 metai

Scope2x

Studijų forma
Sesijinės

Scope2x

Studijų programos kreditai
120

Scope2x

Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
5 266 EUR

Studijų programa, rengianti aukščiausios kvalifikacijos ugdymo specialistus. Tapsite tardisciplininių žinių turinčiais edukologais, gebančiais suprasti ir vystyti edukacinius reiškinius, procesus, sistemas ir organizacijas. Programa supažindina su ugdymo filosofija, sociologija ir psichologija, švietimo politika, edukacinėmis sistemomis ir kitomis esminėmis šios srities disciplinomis. Galėsite projektuoti ir realizuoti skirtingo amžiaus žmonių ugdymą ir mokymą visą gyvenimą, prisidėti prie vaiko teisių apsaugos, švietimo vadybos problemų sprendimo.

 

Kodėl ši programa?

  • Edukologijos magistrantūros studijų tikslas – parengti kompetentingus edukologijos tyrinėtojus tolesnei mokslinei veiklai ir doktorantūros studijoms, o taip pat aukštos kompetencijos specialistus-praktikus įvairaus tipo ugdymo įstaigoms ir švietimo institucijoms.

Karjera

  • Švietimo politikos ir lyderystės šaką baigę specialistai galės dirbti įvairiose švietimo institucijose, formuojančiose ir įgyvendinančiose švietimo politiką: vyriausybės švietimo komitetuose, mokslo ir studijų departamente (ŠMM), švietimo politikos ir jos analizės padaliniuose (ŠMM ir UPC), Nacionalinėje mokyklų vertinimo agentūroje (NMVA), įvairaus tipo bendrojo lavinimo ir aukštosiose mokyklose, kituose vyriausybiniuose ir nevyriausybiniuose, regioniniuose formalaus ir neformalaus švietimo, informavimo ir konsultavimo padaliniuose.

  • Švietimo kultūros darniai plėtrai šaką baigę galės dirbti įvairaus profilio formalaus ir neformalaus ugdymo institucijose: kultūros, jaunimo ir neformalaus ugdymo organizacijose (respublikiniuose moksleivių rūmuose, kūrybinių partnerysčių projektuose, medijų edukacijos padaliniuose, ŠMM padalinyje Švietimo informavimo ir techninės kūrybos centre, Europos namuose, PIC – Pilietinių iniciatyvų centre, NEC – Neformalaus ugdymo centre), šeimos centruose, mokymų centruose (VRP/Hill & Knowlton, Lietuvos inovacijų centras) ugdytojais bei organizatoriais, taip pat savivaldybių švietimo skyrių jaunimo, kultūros ir sporto komitetų konsultantais, vadybininkais, analitikais-tyrėjais.

 

„Prieš šešis metus mano pasirinkimą studijuoti būtent šiame universitete lėmė universiteto geografinė padėtis ir unikali studijų programa, kuri atitiko visus jos lūkesčius, o mintį tęsti magistro studijas čia, padiktavo širdis – mano alma mater mano gyvenime tapo tarsi antraisiais namais. Nuoširdūs, rūpestingi, idėjų nestokojantys dėstytojai; saugi, jauki aplinka; darbuotojų šypsenos ir nuoširdūs pokalbiai, paskaitos, kurių metu vyksta įvairios diskusijos, įdomūs užsiėmimai bei praktinės veiklos – visa tai formuoja ypatingą studijų aplinką. Kiekvienas studentas šiame universitete visada gauna individualią pagalbą. Taip pat studentai aktyviai įtraukiami į universiteto valdymo procesus, išgirstama ir išklausoma kiekvieno nuomonė. Tai kelios, bet labai vertingos priežastys, dėl kurių šis universitetas yra unikalus ir man artimas."

Eglė Fredrikaitė, Mažeikių r. Tirkšlių darželio „Giliukas" ikimokyklinio ugdymo mokytoja

„Studijas rinkausi planuodama karjerą švietimo vadybos srityje. Studijuodama tyriau vadovų ir mokytojų lyderystės įtaką mokyklų valdymo efektyvumui ir kultūros pokyčiams. Studijų metu įgytos kompetencijos padėjo planuoti tolimesnius mokymosi visą gyvenimą siekius. Nuo 2015 m., po magistro studijų, pradėjau vadybinę karjerą švietimo įstaigose, tačiau nenutraukiau ir mokslinės veiklos: toliau atlikau mokslinį tyrimą, skaičiau pranešimus konferencijose."

Asta Vaičiūnienė, Šiaulių Dainų progimnazijos direktorė