Metodinės priemonės
Mokslininkų rekomendacijos
Filosofijos fakultetas
Ilgalaikis ekranų poveikis vaikų fizinei ir psichikos sveikatai – Integruotas gamtamokslis ugdymas Lietuvoje – Rekomendacijos švietimo politikai – Ekonominio poveikio priemonės rūkymo prevencijoje – Rekomendacijos mokyklų bendruomenėms – Darnaus vystymosi tikslai, globos sistemos pertvarka ir bendruomenių gerovė – Ekologinis pilietiškumas Lietuvoje – Profesionalaus vaiko teisių apsaugos darbuotojų veikimo prielaidų modelis ir rekomendacijos – Rekomendacijos tarpsektoriniam bendradarbiavimui tvarių/socialinių inovacijų kontekste
Mokslininkų rekomendacijos
Šiaulių akademija
Institucijų, vykdančių mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų kvalifikacijos tobulinimą, veiklos kokybės įsivertinimo rekomendacijos.
Taisyk žodžiui ir skaičiui kelią : idėjos ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbai ir matematiniams gebėjimams ugdyti
Šiaulių akademija
Šioje Nijolės Bražienės ir Orintos Šalkuvienės metodinėje priemonėje pateikiama praktinių idėjų, padėsiančių vaikams mokytis taisyklingai tarti garsus, tobulinti gramatinius gebėjimus, perprasti dar negirdėtų bei aktyvinti sakytinėje kalboje retesnių žodžių vartojimą, skatinti rišliai aiškinti, pasakoti, kurti pagal pavyzdį, mokytis suvokti erdvę ir joje orientuotis, nustatyti daikto vietą kitų daiktų atžvilgiu.
Praktinės atvejo kūrimo/taikymo/analizės (AKTA) metodo taikymo galimybės
Šiaulių akademija
Šis Aušros Kazlauskienės, Ramutės Gaučaitės ir Rasos Pocevičienės vadovas aktualus kiekvienam, ketinančiam savo dalyko ar modulio studijose diegti atvejų kūrimo, taikymo, analizės metodą. Jis gali padėti kokybiškiau planuoti, organizuoti, koordinuoti, vertinti bei kurti ugdymo(si) procesą, grindžiamą aktyvia paties studijuojančiojo veikla, realizuojama mokymosi visą gyvenimą paradigmos kontekste.
Aštuntoko matematika
Šiaulių akademija
Šią metodinę priemonę (pratybų sąsiuvinį) parengė specialioji pedagogė ekspertė Laima Tomėnienė. Ji skirta pakartoti ir įtvirtinti mokomąją medžiagą, taikyti įgytas žinias sprendžiant praktines užduotis, apmąstyti, kaip jas sekėsi atlikti.
Išlaisvinti herojai: sensoriniai skaitymai bibliotekose
Šiaulių akademija
Šioje Broniaus Maskuliūno sudarytoje metodinėje priemonėje - du įvadiniai straipsniai, dešimt sensorinių skaitymų scenarijų, rekomenduojamos literatūros ir rekomenduojamų priemonių sąrašai. Leidinys skirtas tiek bibliotekininkams, tiek visiems, norintiems organizuoti sensorinius skaitymus.
STEAM-CT
Filosofijos fakultetas
Informatinio mąstymo integravimo į STEAM didaktinis modelis ir mokymosi linija.
DIalogue & Argumentation for Cultural Literacy Learning in Schools (DIALLS)
Filosofijos fakultetas
Dialogas ir argumentacija ugdant kultūrinį raštingumą mokyklose
Prospects for STEM teachers
Filosofijos fakultetas
Platforma STEM dalykų mokymui.
Development of STEAM education (DOSE)
Filosofijos fakultetas
Projekto metu sukurti moduliai.
Future Teachers Education: Computational Thinking and STEAM
Filosofijos fakultetas
Projekto metu sukurti moduliai.
Prasmingas atvirasis mokymas: mokyklos ir bendruomenės sąveika (MOST)
Filosofijos fakultetas
Vadovas mokyklų projektams ir gairėms įgyvendinti.
Konferencijos „Geografija: mokslas ir edukacija“ medžiaga
Chemijos ir geomokslų fakultetas
2022 m. VU Geomokslų institute įvykusios X-osios nacionalinės konferencijos „Geografija: mokslas ir edukacija“ pranešimai (konferencijos tema – „Aktualūs Lietuvos kraštovaizdžio tyrimai“). Buvo diskutuojama apie šiuolaikinius Lietuvos kraštovaizdžio tyrimus ir bendrojo ugdymo programas.
Elektroniniai ištekliai
Filologijos fakultetas
VU Filologijos fakulteto dėstytojų parengtos elektroninės mokslo ir mokymo priemonės:
Viešos paskaitos
Filologijos fakultetas
VU Filologijos fakulteto dėstytojų atvirų paskaitų ir pamokų vaizdo įrašai.
Tinklalaidės ir laidos
Filologijos fakultetas
VU Filologijos fakulteto tinklalaidės ir laidos: