Metodinės priemonės
Mokslininkų rekomendacijos
Filosofijos fakultetas
Ilgalaikis ekranų poveikis vaikų fizinei ir psichikos sveikatai – Integruotas gamtamokslis ugdymas Lietuvoje – Rekomendacijos švietimo politikai – Ekonominio poveikio priemonės rūkymo prevencijoje – Rekomendacijos mokyklų bendruomenėms – Darnaus vystymosi tikslai, globos sistemos pertvarka ir bendruomenių gerovė – Ekologinis pilietiškumas Lietuvoje – Profesionalaus vaiko teisių apsaugos darbuotojų veikimo prielaidų modelis ir rekomendacijos – Rekomendacijos tarpsektoriniam bendradarbiavimui tvarių/socialinių inovacijų kontekste
Metodinės priemonės biologijos mokytojams: Biogidai
Gyvybės mokslų centras
70 viešai prieinamų skaitmeninių interaktyvių biologinių metodų gidų. Giduose interaktyvaus video formatu yra pristatomi įvairūs tyrimo metodai bei duomenų analizės būdai. Kiekvienas gidas turi parengtą užduočių ir duomenų paketą savarankiškam besimokančiojo darbui.
Metodinės priemonės chemijos mokytojams
Chemijos ir geomokslų fakultetas
Rengiame metodines priemones pagal chemijos mokytojų poreikius.
Mokslininkų rekomendacijos
Šiaulių akademija
Institucijų, vykdančių mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų kvalifikacijos tobulinimą, veiklos kokybės įsivertinimo rekomendacijos.
Taisyk žodžiui ir skaičiui kelią : idėjos ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbai ir matematiniams gebėjimams ugdyti
Šiaulių akademija
Šioje Nijolės Bražienės ir Orintos Šalkuvienės metodinėje priemonėje pateikiama praktinių idėjų, padėsiančių vaikams mokytis taisyklingai tarti garsus, tobulinti gramatinius gebėjimus, perprasti dar negirdėtų bei aktyvinti sakytinėje kalboje retesnių žodžių vartojimą, skatinti rišliai aiškinti, pasakoti, kurti pagal pavyzdį, mokytis suvokti erdvę ir joje orientuotis, nustatyti daikto vietą kitų daiktų atžvilgiu.
Aštuntoko matematika
Šiaulių akademija
Šią metodinę priemonę (pratybų sąsiuvinį) parengė specialioji pedagogė ekspertė Laima Tomėnienė. Ji skirta pakartoti ir įtvirtinti mokomąją medžiagą, taikyti įgytas žinias sprendžiant praktines užduotis, apmąstyti, kaip jas sekėsi atlikti.
Išlaisvinti herojai: sensoriniai skaitymai bibliotekose
Šiaulių akademija
Šioje Broniaus Maskuliūno sudarytoje metodinėje priemonėje - du įvadiniai straipsniai, dešimt sensorinių skaitymų scenarijų, rekomenduojamos literatūros ir rekomenduojamų priemonių sąrašai. Leidinys skirtas tiek bibliotekininkams, tiek visiems, norintiems organizuoti sensorinius skaitymus.
STEAM-CT
Filosofijos fakultetas
Informatinio mąstymo integravimo į STEAM didaktinis modelis ir mokymosi linija.
DIalogue & Argumentation for Cultural Literacy Learning in Schools (DIALLS)
Filosofijos fakultetas
Dialogas ir argumentacija ugdant kultūrinį raštingumą mokyklose
Prospects for STEM teachers
Filosofijos fakultetas
Platforma STEM dalykų mokymui.
Development of STEAM education (DOSE)
Filosofijos fakultetas
Projekto metu sukurti moduliai.
Future Teachers Education: Computational Thinking and STEAM
Filosofijos fakultetas
Projekto metu sukurti moduliai.
Prasmingas atvirasis mokymas: mokyklos ir bendruomenės sąveika (MOST)
Filosofijos fakultetas
Vadovas mokyklų projektams ir gairėms įgyvendinti.
Elektroniniai ištekliai
Filologijos fakultetas
VU Filologijos fakulteto dėstytojų parengtos elektroninės mokslo ir mokymo priemonės: