Kompetencijų tobulinimo programos
Bendrųjų kompetencijų tobulinimosi programos
Pedagogų kompetencijų tobulinimo ir plėtros centras
Statistinio raštingumo ugdymas – Klimato kaita – Kūrybingumas kaip ugdymo filosofija ir metodika – Patyčių prevencija ir intervencija – Medijų ir informacinio raštingumo kompetencjų tobulinimas – Lytis ir švietimas: lyčių stereotipai švietime ir profesiniame konsultavime – GIS technologijų taikymas aplinkos pažinimui ir tyrimams – Palankios ugdymosi aplinkos kūrimas įvairių mokymosi galimybių ir poreikių turintiems mokiniams
Artimiausiu metu vyksiančios programos
Šiaulių akademija
Čia galite rasti registraciją ir daugiau informacijos apie artimiausiu metu vyksiančias kvalifikacijos tobulino programas VU Šiaulių akademijoje, jų tvarkaraščius, temas ir kainas.
Lietuvių ir užsienio kalbų mokytojams
Pedagogų kompetencijų tobulinimo ir plėtros centras
Tvarios inovacijos ir į ateitį orientuotas mąstymas pamokoje – Esė rašymas bendrojo ugdymo mokykloje – Integruotas dalykos ir kalbos mokymas(is) – Kaip skaityti (šiuolaikinę) literatūrą – Šiuolaikinė austrų literatūra mokant(is) vokiečių kalbos – Šiuolaikinės anglų tarmės Didžiojoje Birtanijoje – Kūrybinio rašymo galimybės
Gamtos mokslų dalykų mokytojams
Pedagogų kompetencijų tobulinimo ir plėtros centras
Šiuolaikinė fizika vidurinėje mokykloje – Projektavimo ir informatinio mąstymų ugdymas STEAM kontekste – STEAM veiklų planavimo ir įgyvendinimo įrankiai – Galaktikos archeologija – Egzoplanetų paieškos
Matematikos ir informatikos mokytojams (programos)
Pedagogų kompetencijų tobulinimo ir plėtros centras
Matematika kaip mąstymo būdas – Skaitmeninis raštingumas – Informatinio mąstymo ugdymo programa ir įvairūs įgyvendinimo metodai –Dalykinių kompetencijų praplėtimas su CS50 AP – Informatinio mąstymo ugdymas – Gabių matematikai vaikų ugdymas
Matematikos ir informatikos mokytojams (seminarai)
Matematikos ir informatikos fakultetas
Vilniaus universiteto Matematikos ir informatikos fakultetas rūpinasi ne tik studentų edukacija, bet ir mokytojų kvalifikacijos kėlimu. Kiekvienais metais organizuojamos konferencijos ir seminarai, kurių tikslas – dalintis naujausiomis mokslo ir ugdymo tendencijomis.
Socialinių ir humanitarinių dalykų mokytojams
Istorijos fakultetas
Istorijos mokytojų seminaro „Į mokinį orientuotas istorijos mokymas: ugdymo tobulinimo praktniai aspektai“ idėja yra novatoriškos, iniciatyvios ir veiklios istorikų bendruomenės telkimas ir jos kompetencijų tobulinimas atsižvelgiant į naujausias humanitarinių mokslų tendencijas. Programos apimtis – 28 akademinės valandos (programą sudaro trys kontaktiniai seminarai).
Ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo mokytojams
Pedagogų kompetencijų tobulinimo ir plėtros centras
Tyrinėjimu grindžiamas ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas – Socialinio ir gamtamokslinio ugdymo sritys naujo ugdymo turinio kontekste – Matematinio samprotavimo mokymas taikant metodiką MATEMA – Skaitmeninio raštingumo ir technoliginės kūrybos įgūdžių tobulinimas – Gabių matematikai vaikų ugdymas – Skaitytojo ugdymo pradinėse klasėse strategijos – Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo turinio planavimo ir tobulinimo praktiniai aspektai – Pradinių klasių mokinių argumentavimo gebėjimų ugdymas pasaulio pažinimo kontekste – Gamtos vaikas. Kaip jį užauginti?
Mokyklų vadovams ir jų pavaduotojams
Pedagogų kompetencijų tobulinimo ir plėtros centras
Programa „Efektyvus mokyklos valdymas – tvarios lyderystės pagrindas“ padės naujam mokyklos vadovui (pavaduotojui) suprasti vadovaujančio darbo subtilybes, praktines žinias pritaikant realiame mokyklos gyvenime. Seminaro trukmė – 40 akad. val.
Pradedantiesiems mokytojams
Šiaulių akademija
Programa „Reflektyvus mokymas(is) pradedančiojo mokytojo profesinėje veikloje“ skirta pradedančiųjų mokytojų, auklėtojų ir švietimo pagalbos specialistų refleksijos apie veiklą, veikloje ir veiklai gebėjimų plėtojimui. Programos trukmė – 40 akademinių valandų, iš jų teorijos – 10 akad. val., praktikos – 14 akad. val. (auditorinio, nuotolinio), 16 akad. val. savarankiško darbo.
Skaitmeninių kompetencijų stiprinimas
Šiaulių akademija
Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninio raštingumo kompetencijos tobulinimo programa – Saugios elektroninės erdvės mokiniams kūrimas – Nuotolinių mokymo(si) kursų kūrimas VMA Moodle – Vaizdo ir garso įrašų kūrimas ir redagavimas – Trimatės grafikos pagrindai – Skaitmeninės ugdymosi aplinkos pagrindiniame ugdyme – Skaitmeninės ugdymosi aplinkos pradiniame ugdyme – Informatikos gebėjimų ugdymas pradinėse klasėse
Kompetencijos įtraukties principui įgyvendinti
Šiaulių akademija
Emocinio intelekto vystymas – Specialioji pedagogika ir specialioji psichologija – Logopedija – Specialioji pedagogika (mokytojams, dirbantiems specialiosiose klasėse (grupėse), skirtose sveikatos problemų arba judesio ir padėties sutrikimų arba elgesio ir emocijų sutrikimų turintiems mokiniams) – Ikimokyklinio ugdymo pedagogikos ir psichologijos teorinių ir praktinių žinių pagrindai (auklėtojų padėjėjams) – Mokytojų padėjėjams – Įtraukiojo ugdymo veiksnių paieška – Tėvai ugdymo įstaigoje: įtraukiame, šviečiame, bendradarbiaujame – Įtraukusis meninis ugdymas – Įtraukios kultūros kūrimas šiuolaikinėje ugdymo įstaigoje
Pilietinio ugdymo kompetencijų stiprinimas
Šiaulių akademija
Kitoks žmogus šiuolaikinėje visuomenėje: ši programa skirta etikos ir dorinio ugdymo, lietuvių kalbos ir kitų dalykų mokytojams, integruojantiems etiką į mokomuosius dalykus, klasių vadovams. Jos tikslas – taikant įvairias strategijas, formuoti dorovines bei estetines nuostatas, kūrybiškai kalbėti apie kitokiam žmogui tenkančius iššūkius.
Ugdymo praktika ir didaktika
Šiaulių akademija
Ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams – Užsienio kalbos mokytojams – Ekonomika ir verslumo ugdymas – Meninis ugdymas – Fizinis ugdymas – Lietuvių kalbos kultūra – Pedagoginių ir psichologinių žinių kursas (neformaliojo švietimo ir profesijos mokytojams) – Žaidybinių metodų taikymo galimybės skatinant vaikų fizinį aktyvumą ikimokyklinėse įstaigose – Kūrybinis rašymas pradinėse klasėse – Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų skaitymo raštingumo ugdymas – Matematikos uždavinių sprendimai ir analizė – Muzikos mokytojams
Lyderystės ugdymui ir mokymuisi
Šiaulių akademija
Mokyklų veiklos įsivertinimo ir tobulinimo integralumas – Vadybinio darbo ir lyderystės pagrindai pradedantiesiems švietimo įstaigų vadovams – Renkuosi būti mokyklos vadovu: ugdymo įstaigos vadovo kompetencijos ir įrankiai
STEAM didaktinių kompetencijų plėtojimas
Šiaulių akademija
Ištarkime STEAM ugdymui taip: Kodėl būtina pradėti ikimokykliniame amžiuje – Aplinkos chemija mokykloje – Įtraukusis ekologinis ugdymas – Žaliasis kursas mokykloje – Inžinerija STEAM ugdyme: integruotas požiūris, techninė kūryba ir mokslinis tikslumas – STEAM ugdymas: kodėl svarbus ir kaip galima realizuoti? – Tyrinėjimais grįstas gamtamokslinis ugdymas pradinėse klasėse