Svarstome Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo koncepciją

Lietuvos matematikos mokytojų asociacijos valdyba, išnagrinėjusi Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo koncepciją (toliau – Koncepcija), skelbiamą Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministerijos internetinėje svetainėje http://www.smm.lt/docs/pktkm2.pdf, mano, kad siekiant įtvirtinti pedagogų nuolatinio kvalifikacijos tobulinimo asmeninę ir institucinę motyvaciją, užtikrinti kvalifikacijos tobulinimo paslaugų kokybę ir tikslingą bei veiksmingą kvalifikacijos tobulinimui skirtų lėšų naudojimą, planuojami esminiai pertvarkymai labiausiai palies eilinį mokytoją, kuris net ir dabar neturi argumentuotos informacijos apie priežastis, dėl kurių reikia keisti iš pagrindų, o ne tobulinti pedagogų kvalifikacijos tobulinimo sistemą. Pritariame dėl Koncepcijoje numatytos galimybės mokomojo dalyko mokytojų asociacijoms prisidėti prie pedagogų kvalifikacijos tobulinimo, tačiau Koncepcijoje įžvelgiame neaiškumų ir formuluočių, galinčių ateityje turėti įtakos mokytojo psichologiniam saugumui ir orumui. Todėl nutarėme prašyti Švietimo ir mokslo ministerijos atkreipti dėmesį į pastabas dėl kai kurių Koncepcijos punktų. Plačiau

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *