Įvyko LMMA konferencija „Matematikos mokymo aktualijos“

Lapkričio 3 dieną Lietuvos edukologijos universitete (LEU) vyko Lietuvos matematikos mokytojų asociacijos (LMMA) kasmet organizuojama konferencija.

Diskutuodami apie matematikos mokymą, pirmiausia turėjome galvoje šiandien mokykloje besimokantį vaiką. Dabartinis mokinys, naudodamasis technologinių pasiekimų produktais savo aplinkoje, natūraliai kelia iššūkius ir tėvams, ir mokytojams, ir švietimo politikams. Aptarėme klausimus: kaip sekasi dirbti matematikos mokytojui, kas jam aktualu; kaip pavyksta tartis ir kartu su mokiniais priimti sprendimus dėl mokymosi tikslų, planavimo, mokymo ir mokymosi formų, įsivertinimo ir vertinimo, refleksijos ir t. t. Konferencijos pranešimų turinys atspindėjo matematikos mokymo aktualijas.

Konferencijoje plenariniai pranešimai: Matematinių vaizdinių formavimas pradinėje mokykloje (doc. Danutė Kiseliova, prof. Arkadijus Kiseliovas, Šiaulių universitetas), Mokinių pasiekimų vertinimo kaita (dr. Saulius Zybartas, Nacionalinio egzaminų centro direktorius), Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo apžvalga (pdf) (dr. Pranas Gudynas, Nacionalinio egzaminų centro direktoriaus pavaduotojas), Tobulesnio vertinimo link: nacionaliniai mokinių ugdymo pasiekimų standartai (doc. dr. Viktorija Sičiūnienė, LEU), Kaip pagerinti mokinių matematikos mokymosi pasiekimus? (Marytė Skakauskienė, ŠMM Pagrindinio ir vidurinio ugdymo skyriaus vyriausioji specialistė), Matematikos mokytojų rengimo perspektyvos (pdf) (doc. dr. Edmundas Mazėtis, LEU; prof. Eugenijus Stankus, VU).

Konferencijoje, asociacijos prezidentė Regina Rudalevičienė, Vilniaus „Ryto“ vidurinės mokyklos mokytoja ekspertė, apžvelgė LMMA veiklą (pdf) 2011-aisiais.

LEU matematikai, rūpindamiesi vadovavimo studentų praktikai mokyklose kokybe, inicijavo konferencijoje prasidėsiančius matematikos mokytojų grupės mokymus pagal mentorių rengimo programą.

Antroje dienos pusėje savo naują patirtį mokant matematikos pristatė mokytojai praktikai. Pranešimai: Nauja patirtis Lietuvos mokyklose: modulinis mokymas (Rūta Švelnikienė, Širvintų Lauryno Stuokos-Gucevičiaus gimnazijos mokytoja ekspertė), Profesinis orientavimas pamokoje (Ignė Šakalienė, Mokslo ir karjeros valdymo centro direktorė), Dinaminės geometrijos programos GeoGebra įvadas (Rokas Tamošiūnas, programos GeoGebra vertėjas, Nordic GeoGebra komiteto narys), Loginių uždavinių sprendimas (Mantas Vaišnoras, Vilniaus Gabijos gimnazijos vyr. mokytojas), Matematikos ir kitų mokomųjų dalykų  integracijos galimybės rengiant tarpdalykinius projektus (pdf) (Kristina Baranovska, Vilniaus Lietuvių namų vyr. mokytoja; Aliona Palkevič, Vilniaus Lietuvių namų mokytoja metodininkė), Matematikos magija (Zenona Kraujalienė, Vilniaus Žemynos gimnazijos mokytoja metodininkė). stendiniai pranešimai – Matematikos ir fizikos integravimo pavyzdžiai (Laimutė Lukoševičienė, Rudolfas Tukleris, Vilniaus „Ryto“ vid. mokyklos vyr. mokytojai), Mokymo(si) reikšmę įtakojančių kompetencijų ugdymas matematikos pamokose ir Matematikos mokymo(si) individualizavimas ir diferencijavimas naudojant informacines technologijas praktiniuose ir projektiniuose darbuose (Rita Bareišienė, Rita Jonaitienė, Ilona Knyzelienė, Kauno „Saulės“ gimnazijos mokytojos ekspertės).

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *