Matematikos BP Aprūpinimo standarto projektas

Prašytume jį apsvarstyti ir iki birželio 1 d. pateikti savo pastabas, siūlymus ir pageidavimus.

>>>Matematikos BP Aprūpinimo standarto projektas

Standarto rengimo teisinis pagrindas – Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 40 straipsnio 2 dalis. Švietimo įstatymo 43 straipsnio 8 dalies 1 punktas numato, kad švietimo įstaiga bendrojo ugdymo programas gali vykdyti, jeigu jos materialieji ištekliai atitinka švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintus švietimo aprūpinimo standartus.

Materialieji ištekliai plačiąja prasme apima tiek švietimo įstaigų fizinę aplinką (patalpas, kabinetus, sales ir pan.), tiek jose esančias mokymo(si) priemones, joms veikti ar jomis naudotis reikalingas žaliavas, infrastruktūrą ir pan. Šiame Standarte nėra nustatomi reikalavimai švietimo įstaigų fizinei aplinkai.

Standarte aprašomos ir detalizuojamos mokymo(si) priemonės, nurodant jų paskirtį (funkcijas) ir savybes.

Mokymo(si) priemonės suprantamos kaip tiesiogiai mokymui(si) naudojamos vaizdinės, grafinės ir techninės priemonės, daiktai, medžiagos, įranga ir programinė įranga.

Mokymo(si) priemonės skirstomos į:

  • būtinas (B) ir papildomas (P),
  • individualias (I) ir demonstracines (D),
  • realias (R) ir virtualias (V),
  • skirtas mokiniui (m) ir mokytojui (M).

Būtinos mokymo(si) priemonės yra tos, kurias švietimo įstaiga privalo turėti, kad galėtų įgyvendinti Bendrąsias programas. Papildomos mokymo(si) priemonės – švietimo įstaigos nuožiūra įsigyjamos mokymo(si) priemonės, sudarančios sąlygas praturtinti mokinių mokymą(si) pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas.

Maloniai laukiame Jūsų atsiliepimų ar komentarų projekto tekste el. paštu Valdas.Vanagas@nsa.smm.lt