Lietuvos mokinių pasiekimai tarptautiniuose IEA TIMSS ir OECD PISA ir nacionaliniuose tyrimuose – esama situacija ir perspektyva

Siekdami numatyti ir pasiūlyti veiksmus, kaip gerinti mokinių pasiekimus, Lietuvos matematikos mokytojų asociacija ir VU Pedagogikos centras organizuoja Lietuvos mokinių pasiekimų IEA TIMSS ir OECD PISA tarptautinių tyrimų ir nacionalinių tyrimų rezultatų pristatymą ir matematikos mokytojų diskusiją.

Pristatymas ir diskusija vyks 2017 m. balandžio 12 d. Vilniaus universiteto Matematikos ir informatikos fakulteto patalpose (Naugarduko g. 24, Vilnius).

Registracijos pradžia 9 val.

Kviečiame dalyvauti užpildant anketą LMMA svetainėje iki š. m. kovo 30 d.

Renginio dalyviai galės gauti VU Pedagogikos centro pažymėjimą, kurio kaina 1€, arba atsispausdinti LMMA svetainėje įdėtą pažymą apie dalyvavimą.

Tikslas:

  • aptarti tarptautinių IEA TIMSS (2015) ir OECD PISA (2015) tyrimų ir nacionalinių tyrimų rezultatus;
  • numatyti veiklas, kurios galėtų gerinti mokinių pasiekimus.

Planuojama renginio darbotvarkė:

9.30 – 11.00 Ką rodo tarptautinių TIMSS ir PISA tyrimų rezultatai?

Mindaugas Stundža, Nacionalinio egzaminų centro Mokinių pasiekimų tyrimų ir analizės skyriaus vedėjas, PISA tyrimo Lietuvoje koordinatorius

11.00 – 11.30 Pertrauka
11.30 – 13.00 Kaip nacionaliniai mokinių pasiekimų patikrinimai, Nacionalinis matematinio ir gamtamokslinio raštingumo konkursas gali prisidėti prie mokinių pasiekimų gerinimo?

Dr. Pranas Gudynas, Nacionalinio egzaminų centro direktoriaus pavaduotojas

13.05 – 13.55 Grupių darbas.

Grupės, aptardamos ketvirtokų ir aštuntokų matematikos pasiekimų tyrimų rezultatus, ieškos atsakymų į klausimus:

1) Ką gali daryti mokytojas siekdamas pagerinti rezultatus jau dabar mokydamas pagal dabartines programas, vadovėlius ir t. t.?

2) Ką mokytojai siūlytų naujų matematikos programų rengėjams?

14.00 – 14.30 Grupių darbo pristatymas ir apibendrinimas.

Marytė Skakauskienė, Švietimo ir mokslo ministerijos Pagrindinio ir vidurinio ugdymo skyriaus vyriausioji specialistė

PROGRAMA.